Imbas untuk muat turun aplikasi

Month: February 2018

7 Results / Page 1 of 1

Artikel

Tak Jumpa

Kalau dah cari tapi tak jumpa, jangan cepat melatah. Cuba cari lagi sekali sebelum blame orang lain. Nak tahu apa yang Hang Omar Timor dok kalut nak cari? Jom tengok!

today23 February 2018

Podcast

BroSis Sado

  Mahu sado ? Bermimpi untuk mendapat susuk tubuh yang menarik? Semuanya bakal terjawab dalam BroSis Sado bersama Nana Al-Haleq dan Nik Mohd Fadhil

today22 February 2018

Artikel

Last minute

Nanti! Nanti! Esok! Esok! Itu laa alasan yang selalu kita bagi bila malas nak buat kerja sekarang. Tapi masalahnya, sampai tertinggal flight tu! Hang Omar Timor, apa citer? Jom tengok apa yang jadi dekat Hang Omar Timor bila kerja bertangguh.

today15 February 2018

Artikel

Selamat Hari Jadi

Hang Omar Timor pun fed up dgn wish HB la, GBU la. Apa sebenarnya semua tu? Tak faham betul la dengan slang-slang sekarang ni. Jom tengok komik Hang Omar Timor kalau nak tahu.

today9 February 2018

Sosial

Dr Amalina Bakri Kongsi 12 Resipi Belajar Paling Efektif Untuk Semua Pelajar Praktikkan

Menurut Dr Amalina, beliau tidak memaksa diri untuk mengingati sesuatu fakta dalam setiap mata pelajaran malah, menjadikan belajar itu suatu aktiviti yang menyeronokkan. Sebab itu beliau tidak berasa letih walaupun menghabiskan masa yang panjang untuk mengulang kaji."Daripada sepuluh mata pelajaran saya belajar di sekolah dan kelas tambahan di luar bagi subjek tertentu, hanya satu mata pelajaran, iaitu Prinsip Akaun, saya pergi tuisyen kerana perlu memahami konsepnya. Yang lain, saya... Klik […]

today9 February 2018

Podcast

Tanyalah Ustaz

  Merungkai segala persoalan kehidupan seorang muslim dalam Tanyalah Ustaz. Biar tahu, jangan keliru!

today8 February 2018

Artikel

Mana satu?

Nak pergi AJL 32 ke nak pergi Sheila on 7 Live in Kuala Lumpur? Pening kepala Hang Omar Timor fikir nak pergi mana satu. Apa lagi? Jom tengok macam mana Hang Omar Timor settlekan masalah dia.

today2 February 2018