Connect with us

Viral

Dakwa Iqbal Kaki Belit & Delusi, Michael Ang Suruh Jumpa Doktor Sakit Jiwa – ‘Pergi Cari Orang Lain Untuk Viralkan Diri Sendiri’

Nama usahawan sensasi Iqbal Zulkefli tak pernah ‘hilang’ daripada media sosial. Kali ini bukan dikaitkan dengan usahawan kosmetik Datuk Seri Vida tetapi pengarah dan pelakon Michael Ang.

Published

on


Isu & Kontroversi

Nama usahawan sensasi Iqbal Zulkefli tak pernah ‘hilang’ daripada media sosial. Kali ini bukan dikaitkan dengan usahawan kosmetik Datuk Seri Vida tetapi pengarah dan pelakon Michael Ang.

Perang media sosial timbul selepas Michael membuat siaran langsung bersama Vida di Instagram pada Ahad lalu.

Artikel Berkaitan: ‘Cukup-Cukuplah Cerita Sampah Vida & Iqbal’ – Izwan Azir Saleh

Menerusi hantaran di IG, Michael memberi amaran kepada Iqbal untuk berhenti daripada mengheret namanya dalam ‘marketing’ sampah yang tidak pernah habis.

Tegas Michael, 45, dia tidak kisah dengan kemewahan yang dimiliki Iqbal justeru dia berharap agar propa itu dihentikan serta merta.

Macam ini la, nak tayang kereta kat muka aku silakan sebab memang boleh sewa kereta tu! Sama juga beli jam beratus ribu suruh siap balut semua. Tapi yang beli cuma satu ja yang berpuluh ribu.

Propa macam ini orang akan bercakap ya. Jam berpuluh ribu pun dah cukup mahal banyak orang tak mampu, aku…

Klik sini untuk baca artikel penuh.

Sumber:

Advertisement

Connect with Us

Advertisement

Recommended Post

Advertisement

Hubungi Kami

  • Email
  • Studio Hotline
    +603-7710 8822
  • Office
    +603-7710 5022
  • Fax
    +603-7710 7098
  • Address
    Media Prima Audio, PH Floor, North Wing, Sri Pentas, Persiaran Bandar Utama, 47800, Petaling Jaya, Selangor Darul Ehsan.
KLIK SINI
untuk strim secara live atau muat turun aplikasi
KLIK SINI
untuk dengar Hot FM
secara live di aplikasi
Tersedia di