Imbas untuk muat turun aplikasi

pasarrayaseismik

15 Results / Page 1 of 2

Sosial

Hair Accessories Baby Girl Shopee

Iyalah, nak anak perempuan mereka sentiasa nampak comel dan cantik. Selain membelikan mereka baju-baju yang cantik, perhiasan rambut juga menjadi tumpuan para ibu untuk menggayakan rambut mereka. Baru-baru ini, tular posting yang dimuat naik oleh @ImanAbdulRahim di Twitter berkenaan senarai perhiasan rambut anak perempuan yang boleh didapatkan melalui Shopee. Bukan saja murah, tetapi cantik dan memang comel!Jom lihat posting penuh itu di bawah:

today4 May 2021

Sosial

Mana Nak Cari Lemang

Perayaan ini juga meraikan tamatnya ibadah puasa yang dilaksanakan oleh umat Islam pada bulan Ramadan. Oleh itu, tidak sah kalau tidak raikan dengan pelbagai juadah yang lazat dan enak bukan? Antara juadah yang dihidangkan semasa raya pertama ialah rendang, lemang, ketupat, kuah kacang dan sebagainya. Tidak dilupakan juga, pelbagai jenis balang kuih raya yang menarik perhatian. Disebabkan pelbagai juadah nak sediakan pada pagi raya, kali ini kami ingin kongsikan tempat jual […]

today3 May 2021

Sosial

Raya Dah Nak Dekat, Jom Serbu 7 Local Seller Ini, Macam-Macam Tema & Warna Ada!

Haa bagi yang suka nampak klasik dan ala-ala stail tradisional, korang wajib beli baju raya dekat @lilypetuna ni.Memang sangat sesuai untuk korang yang nak nampak macam gadis Melayu terakhir. Kalau nak tahu, nama koleksi baju raya mereka juga memang mengikut tema dulu-dulu seperti Tun Teja, Ledang, Saloma, Endang, Puspawangi, Baiduri dan Dewi. Menarik kan?Nak tengok koleksi baju raya mereka yang lain? Klik di sini.

today28 April 2021

Sosial

Tampil Classy & Bergaya Dengan Jam Tangan ‘Solvil et Titus’ Untuk Raya Tahun Ini!

Macam biasa, kalau anda beli barangan berjenama mewah ini kalau ada kerosakan mesti dapat waranti*. Macam itu jugalah dengan jam tangan Solvil et Titus ini, anda akan dapat 2 tahun waranti. Jadi, kalau ada apa-apa yang berlaku atas jam anda, boleh terus ke City Chain.Bukan itu saja, dengan pembelian yang anda buat, anda juga akan dapat servis penghantaran percuma tau! Jangan risau, takde caj untuk anda. Nak hadiahkan untuk keluarga anda […]

today27 April 2021

Sosial

Courts Sedia Tawarkan Rebat Melebihi RM3.8 Juta Sempena Aidilfitri. Lebih Hebat & Meriah!

Inilah masa yang sesuai untuk anda menukar barangan rumah kepada yang lebih besar, lebih selesa dan lebih berkapasiti tinggi. Di Courts lebih banyak anda membeli, lebih jimat anda berbelanja. Eratkan hubungan anda dengan orang tersayang dengan berhubung menggunakan telefon pintar lebih canggih dan jelas.Setiap pembelian telefon pintar terpilih bernilai RM2,999 dan ke atas, anda boleh dapat rebat sehingga RM200. Bukan itu sahaja, servis-servis ekstra juga turut tersedia seperti... Klik sini […]

today22 April 2021

Sosial

Senarai Produk Kosmetik Lokal Di Shopee

Mana tidaknya, ia akan nampakkan muka lebih flawless, cantik, mulus dan glowing. Siapa tak nak bukan?Tambahan lagi masa raya nanti, semua berlumba-lumba untuk merias wajah supaya kelihatan ayu dan cantik. Baru-baru ini, tular bebenang di Twitter yang dikongsikan oleh @ImanAbdulRahim berkenaan jenama makeup produk lokal yang boleh didapati di Shopee. Lihat posting penuh itu di bawah:

today21 April 2021