Connect with us

Story

Bawa Pulang Proton X50, Perodua Myvi 1.5cc, Motosikal Yamaha Y15zr & Banyak Lagi Hadiah Menarik Dengan Menyimpan di SSPN-i!

Duduk rumah simpan duit tahu tahu menang kereta, motor, dan hadiah menarik yang lain! Mana tahu rezeki korang kan?

Published

on

Korang ada simpanan? Kalau takde, korang dah boleh mula menyimpan sedikit demi sedikit. Tambah-tambah dengan keadaan ekonomi yang tak menentu semasa pandemik ni.

Bagi yang dah berkeluarga tu lagilah penting kena ada simpanan untuk pendidikan dan masa depan anak-anak. Orang kata, sediakan payung sebelum hujan.

Haa..cakap tentang simpanan, baru-baru ini Skim Simpanan Pendidikan Nasional (SSPN) telah menganjurkan kempen Stay Safe & Win SSPN-i 2021. Eh..dengar cerita ada pelbagai hadiah menarik yang korang boleh menangi seperti Proton X50, Perodua Myvi1.5cc, Motosikal Yamaha Y15zr dan banyak lagi!

Menangi hadiah hebat bernilai hampir RM240,000!

Kalau korang nak tahu, kempen Stay Safe & Win SSPN-i 2021 ni bertujuan untuk meyakinkan masyarakat, walaupun kita terpaksa duduk di rumah untuk jaga keselamatan diri dan keluarga masa pandemik Covid-19, kita masih lagi boleh memupuk budaya menyimpan ni.

Kita masih boleh menyertai kempen yang diadakan melalui pelbagai saluran yang disediakan tanpa perlu hadir ke kaunter PTPTN.

Di samping menyimpan, korang juga berpeluang untuk nikmati pelbagai ganjaran menarik dan hadiah lumayan dari PTPTN. Bestnya, simpan duit lepas tu dapat pulak hadiah!

Nak tahu macam mana nak sertai? Ini syarat-syaratnya:

  1. Terbuka kepada pendeposit SSPN-i
  2. Pendeposit perlu membuka akaun atau membuat penambahan simpanan dalam tempoh kempen
  3. Setiap simpanan RM50 yang dibuat akan melayakkan satu (1) cabutan.
  4. Pendeposit perlu membuat pengekalan simpanan selama TIGA (3) BULAN selepas tamat tempoh kempen iaitu bermula Oktober sehingga Disember 2021
  5. Pendeposit perlu memastikan akaun kekal aktif (akaun tidak ditutup) sehingga tarikh cabutan

Tempoh kempen: Bermula 1 Jun 2021 sehingga 30 September 2021

Kempen ini terbahagi kepada 3 kategori kelayakan:

Kategori Platinum

  • Simpanan bersih RM15,000 dan ke atas

Kategori Gold

  • Simpanan bersih RM8,000.00 – RM14,999.99

Kategori Silver

  • Simpanan bersih RM200.00 – RM7,999.99

Ini antara hadiah menarik yang korang boleh menangi!

Kategori Platinum 

  • Tempat Pertama – 1 x Kereta Proton X50
  • Tempat Kedua – 1 x Baucar Barang Kemas bernilai RM10,000
  • Tempat Ketiga – 1 x Komputer Riba Apple Macbook Air
  • Saguhati – 10 x Tunai SSPN-i bernilai RM800

Kategori Gold

  • Tempat Pertama – 1 x Kereta Perodua Myvi 1.5cc
  • Tempat Kedua – 1 x Komputer Riba DELL intel Core i5
  • Tempat Ketiga – Baucar Barang Kemas RM5,000
  • Saguhati – 10 x Tunai SSPN-i bernilai RM500

Kategori Silver

  • Tempat Pertama – 1 x Motosikal Yamaha Y15zr
  • Tempat Kedua – 1 x Komputer Riba DELL intel Core i3
  • Tempat Ketiga – 1 x Baucar Barang Kemas RM2,000
  • Saguhati – 10 x Tunai SSPN-i bernilai RM200

Tertakluk terma dan syarat

Jadi, apa tunggu lagi. Simpanlah di SSPN-i sekarang, mana tahu korang antara yang bertuah untuk bawa pulang hadiah-hadiah lumayan ini!

Untuk maklumat lanjut tentang kempen Stay Safe & Win SSPN-i 2021, layari laman web www.lovesspn.com

Advertisement

Connect with Us

Advertisement

Recommended Post

Advertisement

Hubungi Kami

  • Office
    +603-7710 5022
  • Studio Hotline
    +603-7710 8822
  • Fax
    +603-7710 7098
  • Address
    Media Prima Audio, PH Floor, North Wing, Sri Pentas, Persiaran Bandar Utama, 47800, Petaling Jaya, Selangor Darul Ehsan.