Connect with us

Yang Hangat

“Macam Mak Janda” Terkejut Dah ‘Bertudung’, Foto ‘Cantik’ Achey Terima Pujian Ramai

Tersedak tengok Achey macam tu ya, Yuna pun kalah!

Published

on

Tersedak ya bila tengok foto baharu yang Achey Bocey post ni!

Macam-macam perasaan bercampur baur bila tengok foto tu sebab ada rasa nak gelak dan geram pun ada!

Pelawak Achey atau nama sebenarnya Mohd Nasir Hamzah telah memuat naik foto lamanya memakai tudung serta lengkap dengan memakai makeup bersama dengan aksesori rantai!

Tak tahan siap pakai turban ala-ala Yuna lagi tu!

Foto tersebut telah menyebabkan ramai hampir terkena serangan jantung dan terhibur melihat Achey dalam keadaan begitu.

Lebih melucukan lagi apabila Rody Kristal turut meninggalkan komen dengan mengatakan wajah Achey seperti pelakon Didie Alias.

Tersedap Che Salmah dekat rumah tu bila nama beliau kena sebut.

Kalau dah nama pun pelawak, mesti ada sahaja lawak hiburan yang akan mereka akan buat.

Harap lepas ni Achey boleh post lagi foto macam ni, boleh buat koleksi ya untuk hiburan peminat.

 

Sumber foto: Instagram Achey Kintangkintung

Advertisement

Connect with Us

Advertisement

Recommended Post

Advertisement

Hubungi Kami

  • Email
  • Studio Hotline
    +603-7710 8822
  • Office
    +603-7710 5022
  • Fax
    +603-7710 7098
  • Address
    Media Prima Audio, PH Floor, North Wing, Sri Pentas, Persiaran Bandar Utama, 47800, Petaling Jaya, Selangor Darul Ehsan.
KLIK SINI
untuk strim secara live atau muat turun aplikasi
KLIK SINI
untuk dengar Hot FM
secara live di aplikasi
Tersedia di