Imbas untuk muat turun aplikasi

Yang Hangat

“Muka Macam Dah Tak Ada Darah!” – Mona Allen

today12 September 2019

Background

Suka tengok pasangan selebriti Mona Allen dan suami, Pekin Ibrahim.

Sejak mendirikan rumah tangga pada 1 Disember tahun lalu, mereka semakin diulit bahagia. Alhamdulillah…

https://www.instagram.com/p/B16zBdPhU0p/

Terbaru, Mona ada memuat naik satu foto di Instagram, berkongsi momen ketika dia pertama kali berjumpa ibu Pekin di Kelantan.

Ketika pertemuan itu, Mona atau nama penuhnya, Munna Hafiraneza Allen ini tampil ayu mengenakan baju kurung moden berwarna hitam dan sedikit solekan pada wajahnya.

https://www.instagram.com/p/B2PCXVNBafK/

“Throwback gambar masa dating dulu. Masa ni 1st time pergi Kelantan nak jumpa dgn bakal mak mertua. Masa tu @pekin7wordsckp muka kita takde darah. Dupdabdubdabb.. neves nak jumpa dgn bakal mak mertua??? .. #rasamcmrihanapetrapulak#citezamankenalkenal haha ok bai,” tulis Mona.

Siapa yang tak gementar kan? Mesti jantung berdegup laju memikirkan apa lah tanggapan bakal mak mertua terhadap kita.

Lantas, perkongsian foto itu menerima komen yang pelbagai daripada netizen.

Semoga ikatan perkahwinan yang dibina kekal bahagia sehingga ke jannah. Aminnn…

https://www.instagram.com/p/B1IkxyCBe34/

Written by: Jay


Previous post

Post comments (0)

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *