Imbas untuk muat turun aplikasi

Viral

“Nak Kawen Dengan Siapa Ni”- 3 Orang ‘Ain’ Buat Majlis Kahwin Serentak Bikin Berdekah!

today5 September 2019

Background

Kat Malaysia ni bila ada majlis kahwin, memang sinonim dengan papan tanda atau bunga manggar untuk menunjukkan lokasi ke rumah si pengantin.

 

Apa yang kelakarnya kes kali ini, apabila tular satu papan tanda dengan tiga nama pengantin yang sama, hari yang sama serta lokasi yang berhampiran.

Kejadian diceritakan oleh @Asrafiskandar5 menerusi laman Twitter miliknya.

Ha sudah, Ain pula memang antara nama yang popular dimiliki gadis-gadis Melayu kat Malaysia ni kan!

Kalau tetamu yang tak berapa tahu nama pasangan kenalan mereka tu mesti boleh tersilap jalan dan jadi keliru.

Lantas, foto yang dikongsikan mengundang pelbagai reaksi serta komen melucukan daripada netizen.

https://twitter.com/nrainhamlina/status/1168463857133555712

Korang ada pengalaman lebih kurang sama macam ni tak? Komen di bawah.

Written by: Jay


Previous post

Post comments (0)

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *