Connect with us

Jamming Hot

Ratu – Faizal Tahir

Secara eksklusif di Jamming Hot, kami ada Faizal Tahir untuk anda.
Terima kasih Faizal Tahir di atas kesudian untuk menjayakan sessi ni dan persembahkan lagu Ratu buat kita semua. Walaupun sudah buat keputusan untuk tidak ada album lagi selepas ini, tapi hey karya-karya Faizal Tahir akan selalu ada untuk kita. Min tak nak cakap banyak dah.. tapi nak korang enjoy dengan lagu ini khas untuk semua.
Dan bila lagu ini dipublish kat youtube, komen-komen dari kalian sentiasa kami monitor. Ya kami setuju dengan semua komen positif anda. Dan untuk yang bagi komen negatif tu, Min cuma nak cakap usah fikir berat-berat pasal lagu orang enjoy je dengan karya yang dipersembahkan ok.

Published

on

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Advertisement

Connect with Us

Recommended Post

Advertisement

Hubungi Kami

  • Office
    +603-7710 5022
  • Studio Hotline
    +603-7710 8822
  • Fax
    +603-7710 7098
  • Address
    Media Prima Audio, PH Floor, North Wing, Sri Pentas, Persiaran Bandar Utama, 47800, Petaling Jaya, Selangor Darul Ehsan.
Advertisement